Népszerű bejegyzések

2010. április 16., péntek

Pirított zöldségek marhahússal


Majdhogynem szégyen feltenni egy ilyen egyszerű receptet, de meg tudom indokolni:) Nagyon finom és biztos vagyok, hogy más zöldségekkel, más hússal is nagyon finom és egyszerű. Előnye továbbá, hogy nem terheli a gyomrot és mégis egy kisebb adag elfogyasztása komoly telítettség érzetet okoz.

Minden hozzávalóból kb. egy maroknyit használtam fel, kivétel a hús. Na a húst azt loptam. Ugyanis gulyás levest csináltam a hétvégére (jó a meglátás: csak melegíteni kell, sovány második fogás), szóval annak a húsából loptam fél tenyérnyit.

Az összedobás menete: a csíkokra vágott bármilyen húst pácolásnak vetünk alá, apróra vágjuk a zöldségeket most káposzta, répa, zeller, cukkini, padlizsán került bele. Előbb a hús pirul kicsit, majd pihenni küldöm míg a többi hozzávaló is sütkérezik. A végén kever, kavar, citrom leve ráfacsar és tádám kész. A fűszerzésről annyit, hogy kevés vegeta, petrezselyem zöld, bors, só, szójaszósz.

Bár a házon belül csak én rajongok az ilyen ételekért, plusz lelkiismeret furdalásom is van, mert két nem éppen ebben az évszakban termő zöldséget használtam, mégis azt mondom megéri elkészíteni. De még jobban megéri megenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése