Népszerű bejegyzések

2010. április 27., kedd

Padlizsán saláta


Úgy is fogalmazhatnék, hogy kis mediterrán vacsi Zsóval.Gondoltam összedobok egy salátát ez szép ötlet, de én az olyat szeretem amitől azért jól lehet lakni, mondjuk nem tudom miért nem hívják a magyarok a pörköltöt mondjuk magyaros salátának (mondjuk mert teljesen eltér a saláta formátumtól? az lehet) na mindegy. Legyen egészséges nem bánom. A kérdés mindig az, hogy mi van itthon, vagy mi van a szomszédban a zöldségesnél. A fagyasztóban volt egy kis adag csicseriborsó főtt majd fagyott állapotban, spenót szintén fagyott de előbb forró vízbe mártózott. A zöldségesnél volt padlizsán, cukkini. Na én összefaxniztam az egészet salátává. Hogy is? A padlizsánt és a cukkinit hámozás után apróra vágtam, dinszteltem, hozzáadtam a kiengedett spenótot és csicserit. Fűszereztem: só, bors, római kömény. Pár perc együtt pirítás következik, addig elkészül a foghagymás joghurtos öntet jelen esetben tejföllel, mert az van joghurt meg nincs. Két gerezd foghagyma kerül bele só és bors ide is. Ha kihűlt ha nem pirítóssal sajttal, olajbogyóval egy jó pohár fehér borral fogyasztható. Mi így dőzsöltünk egy egyszerű hétköznap estén....azért lehetett érezni a mediterrán naplementét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése