Népszerű bejegyzések

2012. április 3., kedd

Gombás fasírt spenótsalátával



Hát megint írok, meglepő, mert mostanában inkább olvasgatok. Meg szeretném ragadni az alkalmat és megköszönöm a díjakat amiket kaptam. Nagy megtiszteltetésnek érzem, de leginkább nem megérdemeltnek,mert hanyag vagyok és nem úgy kezelem ezeket ahogy illik, nem rakom ki a kirakatba, nem mutogatom, hogy lám megint kaptam. Kérlek nézzétek el nekem, szerényen megköszönöm és csendben örömködöm nekik, mert az igazi díj, hogy jöttök és vártok!!! Ezt köszönöm újra meg újra!

Tehát most jöhet a recept ami extra gyorsan készül, mert szigorúan azt az időt bírom kihasználni amit Réka baba alvásai engedélyeznek.

Gombás fasírt

1/2 kg darált hús
1 nagy hagyma
3 gerezd foghagyma
1/4 kg gomba
1 tojás
fűszerek ízlés szerint
kevés zsemlemorzsa
pici szódabikar


A gombát és a hagymákat aprítom egy remek szerkezet segítségével, majdnem egynemű krém lesz így, majd a többi hozzávalóval összegyurmázom. Elteszem pihenni a hűtőbe amíg elkészül a spenótsaláta. Pihenés után előkészítek egy tepsit sütőpapír miegymás...meg egy ibriket vízzel. Megformázom a kis fasírtokat, a víz azért kell, hogy benedvesített kézzel tehessem ezt. Nahát mily elmés vónék:) Á dehogy:) Na haladjunk tovább, előmelegített sütőbe tolom, alsó-felső sütés a legvégén pedig oldalanként körbegrillezem. Íz szempontjából előnyben van az ki szabadban grillez!:)

Spenót saláta

1/2 kg spenótot forrázok, lecsepegtetek, aprítok. Tejfölt, joghurtot, keverek-kavarok. Foghagymát aprítok. Mindent egybe kutyulok, sózok borsozok, oszt kóstolok, s egyet facsarok rá a citromból. Nahát kész, pihenhet míg kész a fasírt.

Ugye hogy nem több az egész balhé mint 30 perc. Ki méri stopperrel? :)

7 megjegyzés:

  1. Őszintén mondom , annyira a recept nem kötötte le a figyelmemet mint a tündér Réka baba! Egy hajasbabád van nagyon cuki!Na jó, a receptedet is megnéztem és nagyon guszta finom lehet csak a spenótot nem kérném hozzá!:-))

    VálaszTörlés
  2. Én sem a recepteddel foglalkozom, imádom a kislányokat és elfogult vagyok velük szemben, talán mert nekem is két lányom van, igaz ők már felnőttek, de Réka baba csodaszép, tündéri, formás, rötyögős kislány, igazi kis nőcis, nagyon gratulálok hozzá, büszke anyuka lehetsz:-))))))

    VálaszTörlés
  3. Tündéri a kislányod, és mellesleg tetszik a fasírtrecept is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik úgy, ahogy van. Imádom a fasirtot is, a gombát is, sőőőőt a spenótot is.
    Réka babának és Neked is Ezer puszi. Nagyon szép nagylány lett már.

    VálaszTörlés
  5. Nézz át hozzám, van számodra valami:)

    VálaszTörlés
  6. Falatkáim ! További Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok Nektek :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a kislányod!!!Tündérke!!!!:):)

    VálaszTörlés