Népszerű bejegyzések

2012. január 5., csütörtök

Fogyasztás indul

Ne nevessen senki, hisz a karácsonyi rokon-járás, az angyallal együtt pár nem kívánt plusz kilómra rádobott még párat. Itt kérem a fejben történő elszánás és a kitartás, következetesség hármas erőpróbája feszíti a húrt.

Még mindig nem röhög!!! Két napja kezdtem. Azért aplikálom ide gondolataimat és tapasztalataimat, hogy tükröt tartsak magamnak és ne veszítsem el a csatát. Bár vannak pesszimista ismerőseim akik szerint örüljek, hogy nő fű a kerdben, mert lehet hamarosan ezen élhetünk.

De félre a borús előrejelzéssekkel, jöjjön a két, azaz két nap tapasztalata.

Első nap reggeli: 2 vékony szelet pirítós, mézzel (b...szus nem lehet egyből semmivel kezdeni)

Uzsonna: sk. csavart/préselt gyümölcslé és banán

Ebéd: Minesztrone leves (legalább 4 tányér, mert ugye ennyi és más semmi vacsoráig)

Vacsora: 2 szelet sonka, két nagy szelet sajt

Sok víz. Még több mentes víz.

2. nap (tegnap)

Reggeli: ua. mint előző nap

Uzsonna: Joghurt és gymölcslé

Ebéd: A leves maradéka, zöldséges csirke-csíkok ez amolyan wokkos, dobálos roppanós zöldséges egyvelek, pácolt cs.mell csíkokkal

Vacsora: 5 korong (vegyes saláta-Gabijánál látott, koppintott) sajtostallér és két szelet sonka

Hát eddig betartottam, jelentkezem még, mert így legalább nyomás nehezedik rám...mondjátok, hogy nem röhög senki, szigorúen néztek rám, legbelül pedig drukkoltok.


ui.: gépem hiányosságai és feltehetően vírusai miatt nem tudok képet feltenni, így marad a száraz betűminta

1 megjegyzés:

  1. Úgy őszintén? szerinted van, aki kinevet ? - hát az nem én vagyok. Én is keményen koplalok, csak nem azért, amiért Te, és nem éppen ugyanígy. Sok sikert. Gondolatban reggeltől - estig Veled vagyok, s csak nyugodtan írd a többi napokat is :)
    (Ős régen volt, hogy káposztalevesen éltem hetekig, ehhez képest a minesztróne fenséges étek)

    VálaszTörlés