Népszerű bejegyzések

2011. július 8., péntek

Expressz vacsora



e


Egy anya mindig idő szűkében áll, mondja még nekem valaki egyszer, hogy de jó neked, otthon vagy és babázhatsz, végre jut időd mindenre. Na aki ilyet mond az vagy nagyon rég volt anyuka, vagy még nincs gyereke. Ilyenkor az is eszembe jut, hogy megemeljem a kalapom a "régiek" előtt, hisz ők még főzték a pelenkát, napjában többször is. Lásd. egyenes ági felmenőim. Én alig bírok találni öt percet amikor magammal lennék összezárva mint a régi szép időkben. Na nem mintha nagyon bánnám.....ez a gyönyörű csöpp kis kacsa-baba mindent jelent számomra. Igazi jó gyerek, igen büszkévé tesz. Most is azért pötyörészhetek itt, mert alszik a drága. Ezt a szívességet a nap folyamán elég gyakran megteszi és ennek ellenére, jól meg kell szervezni mindent, hogy meleg étel, mosott ruha, némi rend, vasalt ing, néha sütemény kerüljön ki a kezem közül. Szóval most a legjobb barátom a kukta, legkedvesebb konyhatechnológiám a pácolás, legjobb sütemény a kevert meggyes stb. A lényeg a gyorsaság.

Tehát: expressz harcsafilé pácolva petrezselymes krumplival

Pác: só, bor, por paprika, erős pityesz, borsikafű, reszelt hagyma és foghagyma, szójaszósz, olaj

Eme elegyben hemperegnek e szeletek eleget. Lehet ebben delelnek ez egyszer. Sebesen sütöm ezeket nem keverve, de emelve. Remek eledel.

4 megjegyzés:

  1. vettem e jegyzeted, szeretem e nemes elveket, egyszerre remek tetteket :):)
    Egyszóval imádom a szöveged :) Sok-sok puszi a legtündéribb kisbabának, aki hagyja anyukáját jókedvre derülni :)

    VálaszTörlés
  2. Puszi, Neked Viki!!! köszi, olyan hálás vagyok a szavaidért...nagy virtuális ölelés.(ha lehet ilyet) a puszit meg átadom.:)

    VálaszTörlés
  3. Kissé erőltetve, de nagy szeretettel! :)
    E mese, se e remek recept mellett - melyet eme kedves ember lelkesen ecsetel- elmennem nem lehet, ezt nem tehetem meg! E fent emlegetett esetek tetszenek nekem, mert megestek velem, veled egyetemben, engem sem lepnek meg.
    Rengeteget emlegetlek benneteket!
    Ne feledd,leveleddel keress meg a neten, melyben vezesd le, mely eseteket emlegettek lelkesen, nevetve, melyek veletek, s gyermeketekkel megestek! Gyere, s jegyzetelj ezerrel!
    Kellemes perceket reggel, este!

    VálaszTörlés
  4. Tengerszem: Fantasztikus vagy!!!

    VálaszTörlés