Népszerű bejegyzések

2011. január 26., szerda

Könnyed saláta


Micsoda álszent vagyok. Tegnap nagyiéknál ebédeltem és irdatlan gonoszság volt részemről, hogy a nyolcvanon túl éldegélőktől fánksütést kértem. Aztán meg ettem és ettem....darabszámot nem tudok és nem is akarok írni. Jobban szégyellem ugyanis mint amint azt az esetet az oviban amikor egy játékon úgy összekaptam egy undok lánnyal, hogy fél marok haja a kezemben maradt. Hát igen ez utóbbi esetet szánom bánom már lassan huszonsok éve míg a fánkzabálást...azt hiszem előbb vagy utóbb megbocsájtom magamnak. Azért még van bennem annyi svung, hogy tetézzem azzal, hogy igazán álszent módon egy régen elfogyasztott saláta receptjével rukkolok elő, miközben még pihegek a tegnapi falatozás után.:) Csak halkan hogy senki meg ne hallja: jajmileszvelem, ó jajmileszvelem óóóó, ha így folytatom?

Madárbegy saláta kék sajttal

Egy nagy adag salátalevelet megmostam, szárítottam, szőlőszemeket méretükre való tekintettel feleztem, diót aprítottam, pirítottam, beleszórtam, kék penészes sajtot belekockáztam és egy almával is ugyanezt tettem, joghurtos kapros házilag gyártott öntettel kínáltam. Hogy minek volt ez a körete....hát egy natúr csirkemellszeleté.

Hát igen...ezt a receptet most csak azért tettem közzé, hogy én legalább így lássak salátát mostanság.

4 megjegyzés:

  1. ÓÓÓÓ Te kis szentéletű gülbaba :) :):):) Semmi lelkiismeretfurdalásod ne legyen. A nyolcvanon túli nagyikád megelőlegezte a dédunokájának ezt a fáradtságos munkát. Te meg legalább vezekelsz és bosszantassz engem ezzel a gyönyörűséges salátával, s közben mint egy olvasót, mormolgatom magamban, hogy nekem is, nekem is, nekem is ezt kéne tennem. Mármint nem fánkot zabikálni, hanem salátát legelni :))))))) Húúúú de jót rötyögtem - ugye megbocsájtható ? :) S közben tele a pofácskám a hagynás sajtos kockával. A röhögéstől ki s röppent pár morzsa belőlem :)))

    VálaszTörlés
  2. Viki! Úgy érzem kölcsön kenyér vissza jár... én is olyat nevettem azon amit írtál, pedig még ezen a héten "dolgozom" na jó bent vagyok. Kérdezgették is, hogy mi ilyen vicces...mondtam, hogy nekem a fogyókúra. Erről jut eszembe...milyen pékárura készüljek nálad hétvégén?

    VálaszTörlés
  3. Ginko minden fogj a babára :))))
    Nagyon finom saláta

    VálaszTörlés
  4. Drága Hűséges Biankám! Köszönöm!

    VálaszTörlés