Népszerű bejegyzések

2010. szeptember 30., csütörtök

Nyári nosztalgia






Hát az elmúlt időszak minden volt csak nem esemény mentes. Még most is kamilla teát kell nyugtatóként innom ha végiggondolom. Annyi minden történt....majd egyszer elmesélem, mondjuk két hét múlva beszámolok részletesen, na nem azért mert kiteríteném a családi szennyest, na nem,hanem csak azért mert csupa jó dolog történt, de még kell két hét, hogy azt tudjam mondani, hogy igen velem három hónap alatt majdnem minden pozitív dolog megtörtént ami egy lánnyal történhet.

Most, hogy kinyígtam magam és kicsit magyarázkodtam is visszatérnék oda ahol elejtettem a fonalat. A mai reggelbe csak egy emlékeztető fényképsorozat fér bele. Eszembe juttatja azt a meleg nyári délutánt amikor a bográcsban igazi hamisítatlan babgulyás rotyogott, a poharakban szinte jeges fröccs lötyögött, gyerekek szappan buborékot fújtak és egy igazi marha adta a "farkát" a levesbe. (na de kérem, rossz az aki rosszra gondol) Amikor ruhástól kerültem bele kétszer is a medencébe, valami fiuk-lányok nyelvpárbaj után....amikor nem bántam ezt mert olyan jó volt nevetni, magamon és a többieken a többiekkel. Tehát Ég veled nyár és Isten hozott Ősz te esős, csodás, változatos!

3 megjegyzés:

  1. Nem akarom, sem az őszt sem a telet. Nyarat akarok 12 hónapon át :)

    VálaszTörlés
  2. Igaz! Hova kell az X-et rakni, hogy ez így legyen?

    VálaszTörlés
  3. Nézz be hozzám: http://ottisfoz.blogspot.com/2010/10/dij.html

    VálaszTörlés